W celu zapewnienia wysokiego poziomu usług w razie awarii mają Państwo możliwość zgłoszenia usterki technicznej do Lokalnego Serwisu Technicznego sieci Telgam.

Przed zgłoszeniem usterki bardzo prosimy o sprawdzenie, czy urządzenia są włączone prawidłowo do zasilania i okablowania. Ponieważ nie uzasadnione zgłoszenia i wizyta serwisantów są płatne.

  • Zgłoszenie usterki przyjmujemy pod ns. numerami : 13 491 5000 lub 13 491 4300 od poniedziałku  do soboty w godzinach 8.00 do 16.00
  • Drogą elektroniczną non stop na adres : biuro@telgam.pl lub serwis@telgam.pl

Proces rozpatrywania usterek odbywa się trzy etapowo:

  1. Odbieramy informacje  o uszkodzeniu, zapisujemy ją w bazie uszkodzeń, podejmujemy zdalne działania naprawcze.
  2.  Wysyłamy Lokalny Serwis Techniczny na miejsce w celu usunięcia uszkodzenia i przywrócenia usług.
  3. Potwierdzamy usunięcie uszkodzenia przez kontakt z Klientem.