Wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych

W celu zapewnienia Państwu najwyższej jakości usług, a także dotrzymania zapisów zawartych w umowach i regulaminach, publikujemy dla Państwa aktualne wskaźniki jakości publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych.

Pozwalają na one ocenić funkcjonowanie naszej sieci jak i wskazać elementy które wymagają natychmiastowej poprawy aby sieć funkcjonowała bez zarzutu. Z wielką przyjemnością stwierdzamy, że pracownicy TELGAM S.A. dokładają wszelkich starań aby praca i rozrywka w naszej sieci była cały czas dostępna.

Wskaźnik jakości usług – 2022 r.

 LP WSKAŹNIK WARTOŚĆ
 1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci do 9 dni
 2. Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich 4,31
 3. Średni czas usunięcia uszkodzenia 1,1 dnia
 4. Średnia ilość reklamacji 0,31%
 5. Średni czas rozpatrzenia reklamacji do 8 dni

Wskaźnik jakości usług – 2021 r.

 LP WSKAŹNIK WARTOŚĆ
 1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci do 9 dni
 2. Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich 4,32
 3. Średni czas usunięcia uszkodzenia 1,1 dnia
 4. Średnia ilość reklamacji 0,31%
 5. Średni czas rozpatrzenia reklamacji do 8 dni

Wskaźnik jakości usług – 2020 r.

 LP WSKAŹNIK WARTOŚĆ
 1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci do 8 dni
 2. Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich 4,40
 3. Średni czas usunięcia uszkodzenia 1,2 dnia
 4. Średnia ilość reklamacji 0,32%
 5. Średni czas rozpatrzenia reklamacji do 9 dni

Wskaźnik jakości usług – 2019 r.

 LP WSKAŹNIK WARTOŚĆ
 1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci do 8 dni
 2. Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich 4,60
 3. Średni czas usunięcia uszkodzenia 1,6 dnia
 4. Średnia ilość reklamacji 0,37%
 5. Średni czas rozpatrzenia reklamacji do 11 dni

Wskaźnik jakości usług – 2018 r.

 LP WSKAŹNIK WARTOŚĆ
 1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci do 9 dni
 2. Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich 4,80
 3. Średni czas usunięcia uszkodzenia 1,8 dnia
 4. Średnia ilość reklamacji 0,39%
 5. Średni czas rozpatrzenia reklamacji do 13 dni

Wskaźnik jakości usług – 2017 r.

 LP WSKAŹNIK WARTOŚĆ
 1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci do 8 dni
 2. Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich 4,11
 3. Średni czas usunięcia uszkodzenia 1,3 dnia
 4. Średnia ilość reklamacji 0,37%
 5. Średni czas rozpatrzenia reklamacji do 12 dni

Wskaźnik jakości usług – 2016 r.

 LP WSKAŹNIK WARTOŚĆ
 1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci do 5 dni
 2. Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich 4,21
 3. Średni czas usunięcia uszkodzenia 1,2 dnia
 4. Średnia ilość reklamacji 0,35%
 5. Średni czas rozpatrzenia reklamacji do 13 dni

Wskaźnik jakości usług – 2015 r.

 LP WSKAŹNIK WARTOŚĆ
 1. Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci do 6 dni
 2. Średnia liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich 4,50
 3. Średni czas usunięcia uszkodzenia 1,7 dnia
 4. Średnia ilość reklamacji 0,38%
 5. Średni czas rozpatrzenia reklamacji do 14 dni