Dostęp do Konta eBOK TELGAM
Na stronie https://ebok.telgam.pl/ otrzymują Państwo dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Abonenta, a w nim:
- przeglądanie rozliczeń;
- drukowanie faktur;
- uzyskanie szczegółowych informacji o wykupionych usługach (Internet, Telewizja, Komórka, Telefon, Hosting);
- przeglądanie bilingów rozmów;
- przeglądanie bilingów połączeń komórkowych i transferu w usłudze Internetu mobilnego;
- tworzenie i edycja kont e-mail;
- tworzenie i edycja kont FTP (dla potrzeb własnej strony WWW);
- tworzenie i edycja domen i subdomen;
- przeglądanie historii i statusów zgłoszonych usterek;
- kontakt z Biurem Obsługi Abonenta sieci TELGAM poprzez formularz.
Serwis dostępny jest dla wszystkich aktywnych Klientów. Poniżej znajduje się instrukcja pierwszego logowania:
1. Prosimy o otwarcie strony https://ebok.telgam.pl
2. W polu login i hasło prosimy wpisać dane znajdujące się w Umowie o Świadczenie Usług
3. Po poprawnym wpisaniu danych, system poprosi o ustawienie własnego hasła
4. Następnie system powróci do panelu logowania i można już zalogować się używając nowo ustawionego hasła
5. Każde kolejne logowanie dokonywane będzie przy pomocy wybranego loginu oraz ustawionego przez siebie hasła
Mamy nadzieję, że uruchomiona usługa będzie przydatna i pozwoli na jeszcze lepsze doświadczenie z korzystania z usług sieci Telgam.
W przypadku problemów z logowaniem się do serwisu lub pytań dotyczących jego działania prosimy o kontakt z Biurem 13 491 5000 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 lub na adres email: biuro(a)telgam.pl